Lite mer fakta om mig!

Mitt namn är Liza Gustafsson.
Jag har ljust hår, gröna ögon, gillar kompisar.
Jag är 10 år och fyller 11 den 14/8-12,
och jag ÄLSKAR djur! Jag älskar nästan alla djur
utom småkryp tex. spindlar, myggor...
Här leker Gucci med en igelkott! Den verkar inte tycka det är lika kul som Gucci tycker!
den här igelkotten tyckte Gucci om att leka med men det tyckte nog inte den!
Jag går i cheerleading, så jag var på tävling i Västerås den 19/2-12. Här kommer lite tävlingsbilder!
jag är den som är topp längst till höger ( frammifrån )
Jag är den som är topp (topp= den som blir upplyft) längst till höger. (framifrån)
Här väntade vi till musiken startade jag står längst fram till höger (framifrån)
Här väntade vi på att musiken startade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0