Jag när jag var liten

Det här var jag när jag var liten. Jag ÄLSKADE russin men nu HATAR jag det!
här kommer lite bilder!
jag när jag var liten
vad är jag? Sjuksköterska eller tomte?
tomte eller sjuksköterska?
jag och mina underbara storasystrar Madde och Sandra
Men en sak jag alltid undrat, vad var det för program på TV:n?
Madde fyller 22 år och Sandra 19 en vecka innan jag fyller år
jag, madde, sandra
Här är det någon som väntar på tårta...
Tårta, mums....
Ja, nu kommer tårtan, då blir Madde glad!
Tårta!
helt plötsligt var det jul! Undra vad jag får i julklapp?
undra vad jag fick
Titta vem som föddes här då! Det är min lillasyrra maja hon är 9 fyller 10 i december
Maja
Här håller våran pappa i henne på sjukhuset!
maja
Maja ser helt förvånad ut här!
maja
hehe... det här pappa o mamma. (pappa har inte lika mycket mustach nu)Det här var i slutet av 2005 på julafton
pappa o mamma
allihoppa ute i snön det är jag, maja, madde, maddes kompis johanna, min kusin anna och jens (våran tax max är i bakgrunden. Japp, han är en tax och heter max)
ute i snön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0